Впевнені кроки

  • 0 клас

    (Підготовка до школи - дитячий садочок для дітей з 6 років)

    графік роботи:

    з 8.00 до 19.00

    (Підготовка до школи - дитячий садочок для дітей з 6 років)
  • 1-4 клас

    (Початкова корекційна школа для дітей з 8 років)

    графік роботи:

    з 8.00 до 19.00

    (Початкова корекційна школа для дітей з 8 років)

    Програма

    Школа

    Уроки за програмою дистанційній школи:

    перша половина дня: з 8.00 до 13.00

    друга половина дня: з 14.00 до 19.00.

    Клас: 2 дитини в класі і 1 викладач
    Головне завдання: враховувати можливість і темпи розвитку кожної дитини, робота на результат.

    Корекційні заняття

    Заняття з нейропсихологом

    Прогулянки

    Щоденні заняття з корекційним педагогом
    Розвиток логіки
    Пескотерапія
    Арт терапія (малювання, ліплення, аплікації)

    Соціальна інтеграція

     Розвиток сенсорики

    Денний відпочинок

    Розвиток моторики

    Казкотерапія

    Елементи побутового  самообслуговування

    МЕТОДИКИ ТА ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ

    Школа "Впевнені кроки" (1-4 клас) програма:

    Для дітей повного дня:

    перша половина дня: шкільна програма,

    друга половина дня: корекційні заняття

    Для дітей неповного дня:

    з 8.00 до 13.00 / с 14.00 до 19.00 шкільна програма або корекційна (за бажанням батьків)

    Графік роботи: повний день з 8.00 до 19.00, неповний з 8.00 до 13.00 / с 14.00 до 19.00

    Класи: 2 дитини в класі і 1 викладач

    Підготовка до школи "дитячий садок" (0 клас) програма:

    Для дітей повного дня:

    перша половина дня: підготовка до школи (вчимо писати, букви і цифри)

    друга половина дня: корекційні заняття

    Для дітей неповного дня:

    з 8.00 до 13.00  підготовка до школи

    з 14.00 до 19.00 корекційні заняття

    Графік роботи: повний день з 8.00 до 19.00, неповний з 8.00 до 13.00 / с 14.00 до 19.00

    Соціальна інтеграція

    Ухвалення індивіда іншими членами групи, взаємодія з дітьми, розвиток соціальних навичок;

    Розвиток моторики

    Розвиток великої і дрібної моторики рук.

    Сенсорика

    Головна мета, яку переслідує метод сенсорної інтеграції – нормалізація роботи ЦНС і формування адекватної реакції дитини на зовнішні подразники сенсорних систем. Програма сенсорної інтеграції включає навчальні ігри та вправи.
    language23

    Ігротерапія

    Ігрові ситуації дають можливість показати дитині способи вирішення конфліктних ситуацій, коригувати несприятливі риси характеру і вчить взаємодії з іншими дітьми.

    Щоденні заняття з корекційним педагогом

    Розвиток комунікативних навичок і вміння використовувати інструкції.

    Арт терапія

    Арт терапія – це корекційна форма психотерапії, в основі якої лежить творча діяльність, що дозволяє в особливій символічній формі перебудувати конфліктно-травматичну ситуацію, знайти нову форму її дозволу. Арт-терапія в комплексному підході є одним з найбільш ефективних корекційних методів.

    Музична терапія

    Це психотерапевтичний напрям, що ґрунтується на лікувальному впливові музики на психологічний стан людини. Головним завданням терапії визначено: налагодити слухо-вокальну, слухо-рухову і зорово-рухову координацію, здатність синтезувати їх в одній діяльності.

    «Корекційна школа»
    Адреса: Київ, вул. М. Краснова 17